måndag 8 februari 2010

Congratulations! You are the second visitor to this site! Secret prize for you! Clik here!

Det finns en uppsjö av allhända medel för att förlänga penisstorleken på internets. 'Förläng din penis med cm/tum på dagar/veckor!'. Jag har jävligt svårt att tro att de fungerar. Men jävligt svårare att förstå är varför det fortfarande finns en massa spam och banners med det där ute. Finns det en marknad för det? Köper folk verkligen medlena? Är folk desperat över kukstorleken? Att de handlar mediciner mot det, från internet?

En annan sak som stör mig, det är de där 'Meet girls to f*uck in Sweden/Umeå/Bygdeå/slumpmässig liten ort i kommunen. Jo tjena att Horny-for-u f18, platinablond med mer silikon än bröst finns i Åsele och väntar på män som inte kan få sig kvinnor på valiga manér.

När vi ändå är inne på sånt här. Hur ofta blir folk lurade av blinkande banners som grattar en för att man är den miljonte besökaren, och därför ska få ett hemligt pris? Allt som behövs är bara kreditkortsinformationen...

Ju mer jag tänker på sånt här, dest mer förolämpat blir mitt intellekt. Samt, desto mer tappar jag tilliten till medmänniskor.

1 kommentar: