måndag 27 juli 2009

Lista över saker jag såg när jag korsade Piteå stad under PDOL-lördagen mellan kl. 2 och kl. 3 på natten

Jag har anlänt i Umeå, efter en trevlig tid i Piteå. Själv bojkottade jag PDOL-tillställningen i princip helt, men jag fick se en hel del intressant som härstammade från den. Listan är från hempromenaden när jag lämnade av en lånad cykelnyckel. Glömde lämna nyckeln när jag lämnade cykeln, doh!


*Tre (oberoende av varandra) par som såg kärast ut i världen

*Två killar i boxershorts på en cykel

*En kille som satt utanför en lägenhet, själv, och frågade alla förbipasserande om tändare

*Två gäng av killar som möttes, det ena gänget ropade "Markus, bärs och rakade brudar" och det andra "Skoter, bärs och rakade brudar". Det lät som det skulle kunna bli fisticuffs av konflikten, men någon började sjunga på en låt utan text som alla stämde in i, så problemet glömdes

*Två väldigt hesa tjejer som ropade till varandra

*En tjej som jag tror styrde åt en kille när han pissade i en buske. Antingen det eller så gav hon ett väldigt ackward handjob

*En herrejäkla lång taxikö

*En billist som körde suspekt vårdslöst

*Inte en enda nykter cyklist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar