torsdag 8 oktober 2009

Morgondagens händelser

*Imorgon är det tenta. Ska bli skönt att få raka bort tentaskägget, börjar känna mig herrejävla ful, faktiskt.

*Fick reda på att boken vi haft under kursen stod i min bokhylla. När jag hjälpte Gode Fader flytta ur sin lägenhet i Piteå raffsade jag åt mig några medicinska böcker hem. Tänkte att de kunde komma till pass. Idag, dagen före tentan, upptäckte Marren boken i min bokhylla. Kan bara säga, tur att jag inte köpte boken, det hade varit bortkastade pengar. Hade gärna fått reda på det tidigare dock, den hade kunnat komma väl till pass. Från den ljusa sidan dock: Om jag måste göra omtenta har jag tillgång till mer information än nu.

*Sittning imorgon också. Samt förfest hos mig innan. Risken finns att det blir en hel del här på förfesten. Inga mängder som lägenheten inte pallar, men jag hoppas innerligt att få dricker ur glasflaskor. Riktigt dryga att ta hand om efteråt. Borde ha nämnt det vid inbjudan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar