måndag 5 oktober 2009

Uppdrag Shoppa inför sittning: Failed

Cyklade iväg till ersboda, för att köpa lite sumthin'-sumthin' till sittningen på fredag. Temat är High school stereotypes, och planen var att köpa mig en läderjacka, tighta ljusa jeans, ta på mig pilotbrillorna och gå som The Cool Bad Guy, 60's Style (Läs: Fonzie).

Det vart dock inte av. Passerade SkoKanonen och Outlet påväg till Myrorna, och impulsade till mig ett par skor och ett par riktigt heta jeans. Outlet hade 70% på allt, så jag kände inte att det var tid för att vänta tills nästa löning. Inte när det gällde skor heller, för det enda hela paret jag har är löparskorna. Och dem är på tok för dyr för att använda som vanliga.

Det var den lilla obundna inkomsten jag hade den här månaden. Nu sitter jag här; utan läderjacka eller tighta ljusa jeans. Får nog cosplaya som svartrockar-emo istället. Det har jag alla klädesplagg till för, så. Risken finns att det inte är en särskilt unik utstyrsel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar