söndag 13 december 2009

Inläg #100

Så.. inlägg 100. Jag kom på en spektakulär sak att blogga om till det här inlägget. Tyvärr så kräver det lite mer hårdvara för att kunna utföras.. Det får bli till inlägg #111 eller något, efter julen. Så nu för #100 får det bli andrahandsvalet: en lista över vad jag bloggat om hittills.


*Drömmar - 18
*Händelser - 32
*Kreationer - 3 (varav en borttagen streckgubbe, ett inlägg om en låt som aldrig lagts upp, och en dikt på två rader)
*Listor - 11 (varav en sammanställningslista på det jag bloggat hittills)
*Politik - 6
*Random - 8
*Tankar - 30
*Veckobild - 8 (jag lyckades hålla igång i två månader iallafall)

Den smarte läsaren kan se att summan av inläggen inte blir 100. Snarare 116. Den ännu smartare läsaren förstår nog att ett inlägg kan innehålla mer än en kategori.


Sammanställningen medför problem, då bloggen heter Jonthes fatastiska tankar, drömmar och kreationer. Tankar och drömmar är välrepresenterade, men kreationer är för nuvarande lite missvisande. Jag kan alltid döpa om bloggen till något, men URL:en jonthe-ftdk går inte ändra. Och jag gillar inte när URL:en inte stämmer överrens med namnet. Antingen får jag börja kreera mer, eller döpa om katogorin 'Händelser' till någonting som börjar på K. Problem problem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar