tisdag 4 oktober 2016

Definitionen av Jonthe

Det är inte lätt att säga vem man är. Men det är lätt att säga vad man gillar. Vad man finner mer intressant än annat. For the lulz tänkte jag göra en lista över sånt. PG-13 dock, det barnförbjudna håller jag hellre borta från internet.


Jonthes intressen (utan inbördes ordning)

  • Göra listor
  • Katter
  • Astronomi
  • Neuropsykologi
  • Musikteori/skapande
  • Fantasi/drömmar
  • Logik
  • Karisma
  • Skräckfilmer/spel/historier
  • Gulliga fluffiga ting
  • Fantasy/Sci-fi
  • Salt och choklad i kombination 
  • Politik (ideologiskt)
  • Kvantfysik
  • Långa kvällspromenader på stranden
  • Rollspel
  • Frihet
Hmm.. Sådär när jag staplat upp listan inser jag att summan blir en ganska nördig person. Jag är nog större nörd än vad jag tror jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar