söndag 30 augusti 2009

Händelser som hänt och kommer hända

*Nu har jag haft linser ett tag. Det första paret jag fick testa gav mig grusögon i direkt samband när jag stoppade in dem. Så jag har testat ett annat material, ett som ska vara mycket mildare. Problemet är att linserna är galet mjuka, så att stopap in dem blir ett om möjligt större äventyr är att stoppa in linser överhuvudtaget. Det går att leva med, men de har även en egenskap av att vika sig dubbelt och klättra upp bakom ögat. Mindre levbart..


*Såg på en film med Väktarn nyss. Drag me to Hell. En skräckfilm jag kan rekommendera. Den lyckades få mig att hoppa til ett flertal gånger, vilket blir mer och mer sällan ju fler jag ser. Enda problemet var att hela filmen igenom löpte det en fetish som hade fått t.o.m. Freud att rodna. Så ofta chansen gavs fick huvudrollsinnehavaren saker stoppade i munnen. Otrevliga saker. Alltså, riktigt riktigt nasty saker.


*Imorrn börjar man springa i hamsterhjulet igen. Ser fram emot det. Om inte annat så blir det bra humor att mobba nollorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar