måndag 3 augusti 2009

Urkult

Tillbaka från Urkult nu. Fyfan, det är nog det bästa som hänt mig på länge. Lärde mig saker som gjort mig mer säker på mig själv. Testat nya saker, träffat nytt folk och sett nya saker. Druckit mig nöjd hann jag också =)

Drömde en sjukt spännande dröm igårnatt. Men hade inte nedskrivningsmaterial på mig vid uppvaknandet, så den är borta.. Kommer ihåg att jag inte var med i drömmen dock. Den innehöll 3-4 killar/män, och mitt 'medvetande' skiftade mellan dem personerna. Tror en av killarna skar halsen av en av de andra, medan mitt medvetande var i skäraren. Hade gärna minst (munnit? mints? gah..) mer av den.

Läste en bok idag, medan jag väntade på bussen mot hem (I princip alla jag festade med lämnade Urkult runt kl. 12 idag, min buss gick kl. 18). Boken hette Snabba Cash, en bok som säkert många av er båda har läst. Bland det bästa jag läst.

Dreadsen rök, efter ungefär en månads velande. Känner mig som en munk. Nämde för de jag festade med att jag funderade på att raka dem. Jag vart övertalad att låta dem göra't. Kanske inte det smartaste, låta fyllisar dra rakblad över heal huvudet, men inga allvarliga sår tillkom. Imorgon kanske jag lägger upp en bild på min nakna hjässa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar