tisdag 22 september 2009

Fria associationer

*Testade stiga upp 6.30 imorse, tanken var att såfort jag vaknade göra sit-ups tills bränningen vart ohållbar, sen sticka ut och springa. Ställa mobilen på 20 minuter, sen vända från den punkt då den började pipa. Har funderat på att göra't ett bra tag, men det var först nu jag kände mig mogen. Det kände jag mig dock inte när jag vaknade. Sit-upsen vart av, men att ge sig ut i synlig-andedräckts-temperatur var inte lockande. Nytt försök imorrn, den här gången ska jag vinna över min bekvämhet.

*Påtal om vinna, testade NHL 10 mot Tothe Minor idag. Grym förbättring från NHL 09. Förutom små gameplay-förbättringar kan man klämma upp sig eller andra mot sargen och puck-fajas i den positionen. Varje år lägger de in något som gör spelet lite mer verklighetstroget. Vi körde matcher med insats, FYI. Bäst av tre, med en liter öl som insats. Jag vann två matcher på raken. Ka-tching.

*Påtal om ka-tching, CSN om ett par dagar. Välbehövligt som fasen, då Piteåresan drog lite mer än beräknat. Var skönt att kunna spendera fritt dock.

*Påtal om spendera, måste hinna iväg till stan och fixa Nokia den Döde. Hört talas om ett företag i Haga som reparerar mobiler, ska dra dit någon gång snart för att be dem kolla upp om den är fixbar.

*Påtal om fixbar, har en e-sträng som måste.. Äsch, nu börjar det bli löjligt. Finns en gräns över hur ointressant jag vill sträcka mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar