lördag 27 juni 2009

Drömmen om skidsex

Jag vet inte vad man ska tro om den här drömmen. Särskilt slutet känns mysko.


Någon hade skapat en ny sport, sex på backskidor, och skulle starta en tävling. Jag fick för mig att delta. Jag lyckades övertala (namn utelämnat) att delta med mig, då det var en parsport. Då det var en helt ny sport lät upphovsmannen till sporten och tävlingen alla deltagare få öva under en vecka med han som lärare innan tävlingen började. Jag och "Partnern" klättrade upp för en snöbelagd kulle och klädde av oss nakna, så när som på ett par skidor, som jag fick ha på mig. Tävlingsledaren sa åt oss att sätta oss i en sexställning, och sen glida ner för backen. Poäng utdelades för stil och naturtrogenhet på sexet och hur många flaggor man kunde kryssa mellan på vägen ner. Vi testade ett åk som gick urdåligt.


Det vart fest efter första träningsdagen, ute på någon after ski-krog. Det blev efterfest hos mig. Jag klippte de främre dreadsen, så jag fick en vanlig lugg (hur nu jag lyckades med det). De bakre dreadsen var kvar. "Partnern" kom till efterfesten. Jag försökte övertala henne att vi skulle fortsätta där vi slutade i backen, men det ville hon inte. När jag bad henne träna upp mig, så vi skulle kunna vinna, så mjuknade hon och gick med på det, om hon fick 500 kr per dag. Men sex fick vi inte ha.

Hon gick runt i min lägenhet och började trixa med olika saker, plocka i väskor, använda min tandborste, rota bland kläder. Jag gick efter och försökte övertala henne på olika sätt att ha sex. Jag sa att utan det skulle vi inte kunna träna inför tävlingen, så då skulle mina 500 kr om dagen vara bortkastade pengar. När hon sa att hon skulle känna sig som en hora om hon mottog pengar för att ha sex sa jag att vi kan skita i pengarna. Hon klagade att hon hade en ny kille på G, som hon inte ville vara otrogen mot. Jag började smeka henne lite lätt och när jag lyckades kyssa henne var alla argument bortblåsta.

Vi hade kreativt, spännande sex (vissa ställningar var fysiskt omöjliga). Det kom åskådare, 4-5 st, varav två av dem kom för att få pointers inför när de skulle tävla. Resten kom för att de ville ha någonstans att sova, då det fanns flera sängar och madrasser i rummet. Sexet pågick väldigt länge och hon stönade väldigt mycket, men när jag vart klar gav hon mig en blick som kunde mörda och reste sig ur sängen. Jag ropade efter henne en fråga om hur väl jag var, vad som behöver förbättras. Hon vände om, gjorde något på fotändan av madrassen och stormade iväg.

Jag lyfte bort lakanet och såg en betygsättning fastlimmad där under. Det var tre staplar med plats för tio stjärnor i vardera stapel. I Mode (som jag fick förklarat för mig betydde variation av sexställningar) fick jag 8/10 stjärnor. I Strength fick jag 5/10 stjärnor, och i Precision (jag vet inte riktigt vad som menas med det) fick jag 6/10 stjärnor. Jag kände mig stolt, och paret som tittat på var avundsjuka.

2 kommentarer:

  1. Gud vilken härlig dröm! :D Blir ju osökt nyfiken vem "partnern" var :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst blir man det? ;P

    SvaraRadera