måndag 29 juni 2009

Ytliga tankar

Jag är i valet och kvalet om jag ska raka av mig dreadsen. Jag har inte fått löss eller annat äckel i dem (som jag vet många får som första tanke..), utan det börjar kännas som det är dags för förnyelse. Samtidigt gillar jag dem, jag vet jag kommer sörja när de ryker. Så de är kvar tills vidare.

Mobilen verkar nästan fungera nu, efter saltvattenbadet. Den dör när jag använder kameran och ungefär hälften av gångerna någon ringer. När någon ringer måste jag använda högtalaren för att kunna höra vad de säger. Ibland dör den när jag skickar/får ett sms. Ibland dör den av valfri knapptryckning. Men har den bara mycket batteri brukar det fungera att ta ut det (batteriet, alltså) och stoppa in det igen. Har den lite batteri är det svårare.

Joggade för första gången på länge idag. Klarade mig en halvtimme innan jag föll ihop. Jäkla soljäkel.

Bär snart av mot Umeå, antagligen på torsdag. Kanske tidigare, kanske senare. Vill dit, men vill ogärna behöva köpa min egen mat igen.. All summer with no pay makes Jonthe a stingy boy. (Vilket påminner mig, jag måste "införskaffa" The Shining.. var ett bra tag sen jag såg den)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar