tisdag 26 maj 2009

Strukturen och första bilden

Jag tror jag ska försöka mig på lite struktur här på bloggen. Typ, lägga upp en ny bild jag funnit på internet varje vecka, skriva en random-lista varje onsdag, eller nåt. Jag har verkligen noll struktur i livet just nu, så jag tror det skulle kunna vara nyttigt för mig. Vi får se hur länge det håller.

Denna veckas bild kommer från Icanhascheezburger.com (en sida med såna där lolcats). Engelskan är vidrig, ibland får jag rysningar av obehag när jag läser den. Men om man bara bortser från äcklet, så kan bild och text vara extremt passande och fint tillsammans.















Översättning: Cousin cat is visiting for the weekend. He is still as annoying as ever. (Tänkte, ifall någon inte orkar läsa sånt där. Jag klandrar dig inte. Usch.)

Jag tycker dock de är så jäkla söta

1 kommentar:

  1. Du gillar att lämna märken du...väldigt synliga sådanna.

    / somnlosadrommar.blogg.se

    SvaraRadera